Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 21, 2013

Brooch bunga satin



dulu dah ada fesyen brooch bunga ni. tapi fesyen ni macam datang balik.
atau lebih tepat, tiba2 menggila kembali di opis aku ni.
sebab ada sorang kawan baru masuk opis yang punya sebuah butik.
jadi. . .  dia bawa datang opis apa yang dia selalu pakai ke opis.
itu yang jadi kegilaan di opis tu. nak pulak orang yang pakai kecik comel cantik.
jual apa pon laku. itu adalah kenyataan! dan aku bukan cemburu.
memang dia pakai apa semua cantik. nanti bila2 aku letak gambar dia ye.

okey berbalik pada brooch ni.
nampak je kecik kan? tapi dia adalah sangat besar.
kalah brooch2 yang selalu aku pakai datang opis.
diameter lebih kurang dengan brooch2 aku tapi sebab dia dalam bentuk 4D camtu.
makanya di jadi macam bunga penanggah pulak bila dipakai.
selit tepi bunga tu duit rm5, sah2 jadi bunga penanggah. heehe
tapi aku pon beli jugak. taknak kalah uolls. hahaha
bunga oren diameter 7.5cm. yang bunga merah kembang tu 8.5cm.
bayangkan kalau aku pakai.
hurmmmm. .  segala galanya besar la pada aku ni. hikkss
kawan aku ni pon ada jual online tapi aku lupa pulak FB dia apa.
nanti aku info. mana taw ada yang teringin jugak.
sebab bukan setakat boleh jadi brooch. belakang tu ada sepit yang boleh digunakan pada rambut/shawl. memang cun lah aku lepas ni :D








3 luahan hati..:

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Ida tak pakai yang satin, ida pakai yang felt tu. Bunga besar besar. Sukanyaaaaaaaaaaaaaaa

BUNDA a.k.a KN said... [Reply to comment]

assalam, brooch satin ni mmg cantik tp kene sesuai dgn cara dan tempat masa mmakainya..

♥ ROS ♥ said... [Reply to comment]

Cutenya..nak 1 :phahhah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...