Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

aku bukan makcik jual keripap!







Karipap kentang + sardin. ni aku dah selamat frozenkan untuk En. Boo Boo.
aku buat ari Jumaat. dapat dalam 18 bijik. 3 bijik dah selamat aku "rasa".
lagi 15 bijik. aku frozenkan. letak dalam plastik. 5 bijik setiap pek.

tapi En. Boo Boo cakap karipap aku pelik. cam separuh bulat. tak panjang. yeke ..?
ntah le. mak aku pon tak wat karipap bentuk camni. elok je.
mak pon tak pakai acuan gak. same cam aku. tapi mungkin sebab tangan aku terlebih seni.hihi



ni yang aku wat untuk sarapan mase g kursus..



alhamdulillah. aku berjaya buat sikit buah tgn sebagai bekalan En. Boo Boo sepanjang aku takde nanti.
haii.. susah hati aku taw. aku ade beli naget n ayam hot n spicy.
tu pon kalu En. Boo Boo rajin nak menggoreng la kan.

aku g umah makcu Sabtu aritu. aku beli biskut semperit dua balang. ni feberet En. Boo Boo.
mak datang mak wak kerepek pisang. aku rase cukop la tu kot.
biskut pon ade gak aku beli. ape yang aku sediakan adalah untuk makan malam je.

pagi aku dah pesan supaya En. Boo Boo sarapan kat tempat keje.
tengahari takde masalah. memang die akan makan. balik keje malam.
kalu rajin g tapau. kalu tak. makan ape yang aku dah sediakan.

harap2. takde masalah kelaparan le En. Boo Boo kat umah. 
air paling senang. En. Boo Boo die tak suke air sejuk. 
so aku sediakan sachet yang 3 in 1. mudah je.



Ya Allah. permudahkan la segala2nya semasa aku dijauhkan dari suamiku. Aminn.






psst.. tajuk takde kaitan dengan post. tibe2 teringat makcik antu keripap..!!


 


3 luahan hati..:

mizzkechique said... [Reply to comment]

nmpk sedap mengaripap ni...hehehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yela...dah mengaripap kat dapor..hoho..
sungguh tak senonoh..

Liana said... [Reply to comment]

salam alaik akak,

Cantik nya rupa karipap akak. Akak buat kelim tepi tu sendiri ya? Pandainya, x ramai reti kelim ngan seragam.

psst, ana suka bentuk hemisphere tu. comel2 je kan^_^

moga kebahagiaan akak dan suami hingga ke akhirat, Amin yaRabb.

Salam uhibbuki fillah,
Liana=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...