Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

Happy Belated Birthday Wawa Ahmad







 - WAWA -

 memang stylo la wawa ni. bab2 nak bagi nampak kurus dalam gambar.
bab2 nak jadi stylo dalam gambar. memang serah kat wawa. die memang superb.
takde istilah buang2 jerawat ye. posing je yang penting.
kan wawa kan.. ?


" HAPPY BELATED BIRTHDAY WAA "


aku dah wish kan. cuma kali ni aku wish dari blog aku.
bFF aku ni. yeke bFF wa...?? haha. kire periok dengan tudung periok la kita kan.
tapi tak mungkin. tu untuk orang lain la. hehe.

wawa ni jela yang selalu paham aku. yang selalu taw apa yang ada dalam hati aku ni.
kira die ade power yang boleh taw ape yang aku boleh buat dan akan buat.
sampai kalu aku tipu pon. die leh taw. tu la wawa. incredible bFF.

last aku jumpa wawa. masa die datang tepen. jap je aku jumpe die. kat sini.


" apepon. aku doakan yang terbaek untuk hang wa.
dan yang penting hang dapat grade on time ye.."



**post ni khas untuk wawa. siap aku selitkan pink lagi. wawa suke pink. hehe




2 luahan hati..:

Anonymous said... [Reply to comment]

touching nya mie..tq mie.. syg hg!
~love: wawa~

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mekaseh wa.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...