Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 16, 2012

Ketentuan. .


ye. . dah ketentuan Allah. 
kegembiraan yang diberikan hanya sementara.
lepas itu, kami di uji kembali. .
macam dapat dijangka tapi dalam masa yang sama
tetap ada harapan yang terselit. .
rupanya perasaan negatif yang sekelumit tu menjadi nyata.
belum sampai rezeki kami. itu kalimah pasrah !
sabar dan terus bersabar.
kerana orang yang sabar ni besar ganjarannya.
walaupon kadang2 rasa macam dah tak mampu nak bangun balik,
tapi kena tanam dalam diri, yakinkan hati. .
suatu masa itu akan tiba juga.
buat masa ini, tiada yang istimewa pada tahun kedua kami. .
kecewa ke aku ? Ya, itu pasti sebagai manusia biasa.




 

10 luahan hati..:

Pen Biru said... [Reply to comment]

apasal ni???

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Kenapa ni? Sabar yer..

hanidatul shatira said... [Reply to comment]

insyaAllah....pasti ada walau bukan sekarang =)

Umaira Umar said... [Reply to comment]

Dear, naper nih?
ceciter dari A to Z

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

meme.. kita merancang.. insyaAllah, Allah akan beri yang terbaik.. sabar n kena kuat ye meme.. serahkan pada Allah. mungkin belom masanya.. jangan give up.. doa banyak2..

*pelok ketat ketat* kena kuat tau

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kawan2..sy xmampu nak bercerita..nnt la..kalau ada kekuatan,sy akan ceritakan di sini..semoga semua dipermudahkan..aminn

Bouncing and Cherubic said... [Reply to comment]

*hugs*

ogyep yummy mellow said... [Reply to comment]

salam kenal... asam garam hidup...

Masya said... [Reply to comment]

saya doakan yang baik² jer buat qaseh.. lame tak datang sini.. kekangan masa... bw... insyaallah suatu hari nanti dikurniakan zuriat... silap² kembar.. kalah saya...

Siti Nursyuhada said... [Reply to comment]

kenapa lak nie? xpe kak sabar itu indah... igt tue... wlpon kadang2 mmg kita xkuat... wlau camnapon kita tidak ada pilihan selain sabar,,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...