Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 25, 2012

Lama. . .

 
mmm. lama tak menjengah blog ni.
bukan takut dengan caci maki orang kat opis ni sebab dengki aku
berblog tapi sibuk berkursus.
kalau ikot adat biasa la. orang tak pernah puas hati
dengan apa yang kita ada. asyik nak mendengki. .
tapi malas citer paasal bab ni. sebab taknak amek masa lama2.
nanti orang cakap aku takde kerja lain.
asyik dengan blog je. tapi kalau main game ke, chatting ke.
boleh pulak kat opis ni. itu yang aku tak faham.
tapi takpe. aku malas nak amek port hal orang. !
 
kawan2. apa khabar.?
sebenarnya, even canggih camne pon henpon aku.
aku still tak pandai nak guna untuk blogging.
asyik failed je nak publish entri. kesian kan aku. .
sebabnya aku tak pandai nak taip camne.
Hehe.
nanti ada masa. aku cerita pasal baby okey.
tunggu. . nah hadiah untuk kawan2. .
 


 
 
 
 

3 luahan hati..:

chinta... said... [Reply to comment]

hai qaseh patut la dah lama xde ye sibuk berkursus ek..rindu awk la..;)

Masya said... [Reply to comment]

patutlah lama menyepi... pg kursus rupanya.. alah biarkan jer.. dia org tu.. dah puas bebel kang berhentilah tu... asyik x puashati jer...

Jahirah said... [Reply to comment]

kalau yg mengata tu pun main games, mmg xptt la.lbh krg je kot....selagi xggu tugas kita, apa salahnya berblog kejapkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...