Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 31, 2012

Kaki novel dah pupus!



erghhh..!! lately ni aku selalu sakit2 badan. sebab apa aku tak pasti.
tapi memang letih. cuma mood kat makan je tak pernah letih.
semua benada kat rumah aku jadi malas nak pegang.
sampaikan nak angkat baca novel pon aku rasa malas.
boleh bayangkan tak tahap malas tu.?
masak aku boleh tahan lagi sebab nak makan kan tapi 
bab kemas dapor serah pada khidmat pakar unit lain. hehe.
maafkan saya. . .
novel 'Aku Ada Kamu' ni aku rasa 3minggu baru habes.
melampau punya lama. serius. ini adalah yang paling lama aku rasa.
selalunya aku mampu habiskan novel ni dalam masa 3hari.
itu kalau time takde keje la. tv semua aku tak tengok.
lepas makan baca novel. sebelom tidor baca novel.
kiranya kalau ada kelapangan apapon aku akan baca novel.
sebab tu stok novel sentiasa ada kat rumah. .
aku ada lagi 3novel yang belom baca. tengah menunggu giliran!
tapi kalau dah malas camni, bila nak abesnya.?


ini yang terbaru. baru beli minggu lepas. tapi sampai sekarang 
belom tercapai pon lagi muka surat ke 40!
malas tahap gaban ni. mmm, actually En. Boo Boo yang belikan.
dia singgah kedai buku dan beli satu novel untuk aku.
sebenarnya dia main hentam beli ja. langsung tak pandai beli
pon bab2 novel ni. means tak kisah pon jalan cerita camne,
tapi bila aku baca sinopsis kat belakang tu,
rupanya heroin novel ni nama Johanna.!
wooww, kiranya novel dia beli ni ada gak la relations dengan aku.
aku ja yang salah sangka dengan dia kan. sorry.
maklum la hari2 buka blog ni. silent reader tu. . Hihi
 thank you abang sebab bagi support.


 

4 luahan hati..:

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

baru berjinak2 membace novel..ari tu beli novel tajuk "SUAMI AKU USTAZ" ..bile dah bace tak mo berenti..bile dah berenti malas plak nak sambung..tp sebab menunggu lame kat klinik semalam, akhirnyer selesai..hehehe...

Masya said... [Reply to comment]

seronok bile baca novel ni.. ralt dibuatnya.... dah lama tak membaca.. cume sejak akhir² ni minat membaca dtg balik sbb dah tak tahu nak buat ape kat rumah.. ade novel blh baca...

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

ain ada 1 novel tak abes2 baca.. tajuk dia Jaja & Din.. citer mmg best tapi kalau dah sibuk kita membaca, sibuk gak tgn kecik nak capai.. huhu stress berebut buku ngan dia.. last2 simpan dalam beg..

Dania Eryati said... [Reply to comment]

hohohoho..situasi kita sama...klu dulu baca semalaman bleh abis..paling lama 3 hari...klu skrg...paling lama sebulan dua gtu..hehehehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...