Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 19, 2011

bahang Raya sudah terasa.!


Salam 19 Ramadhan..
alhamdulillah pada yang masih berpuasa. pada yang tak puasa tu.
nanti jangan lupa makan. hehe

okey. tahun ni orang lain semua shopping raya. aku ja slow.
takde shopping yang bes2 pon. semalam cuma beli baju En. Boo Boo.
aku pulak cuma beli skirt 2helai. jadi la.


nak meriah sangat pon tak guna. sebab tahun ni tak kemana.
tapi kasut baru tetap beli. setiap kali raya.
bagi aku, baju n kasut baru itu wajib.!

yang lain tak dapat pon takpe. tapi tahun lepas lagi bes.
dapat cincin + rantai baru. maklom la bonus En. Boo Boo kan lebat. hehe.
tahun ni ingat nak beli loket besar tapi kecik sikit dari masa nikah + nikah dulu.
dah tak jadi plak sebab masalah kewangan. **laki den xkojo..!


nilai kasut aku yang dua pasang tu tak sama harga dengan kasut En. Boo Boo yang sepasang ni.
aku beli 2, dia beli 1 tapi dia punya lagi mahal. aish.!
padahal nanti dia pakai sebelah je. sakit ati i taw..
tapi yang pasti kompom tak ilang ni kalau pakai p semayang raya sebab pakai sebelah je.
hehe  :)







2 luahan hati..:

fazrulnoor said... [Reply to comment]

sedey plak

Aemy Shamy said... [Reply to comment]

sy awal2 da shopping, malas nak shopping last minit..konfim ramai org kan..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...