Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 1, 2011

Riang Ria 1 Ramadhan




Pagi ni muka ceria je. takde pon rasa feel malas. takde pon Monday Blues.
bukan sebab aku tak puasa la.aku puasa okey.
cuma pagi ni datang opis dengan perut kenyang.

kalau ikotkan. waktu aku bangun setiap hari 4.30am. sama je dengan waktu nak saho.
bezanya harini makan seksiap kat umah (saho) dengan En. Boo Boo.
dah lama tak sarapan bersama. selalu dengan kawan2 je kan.

 bila perut kenyang mata pon cepat jela ngantok kan.?
hurmm. pagi tadi aku bersaho rendang ayam, sawi tumis kicap n ikan sepat kering.
korang yang lain mesti lagi sedap kan. takpe la, rezeki masing2 ye tak.?


 menu untuk berbuka. aku dah buat dah. nanti aku upload ye.
tahun ni aku exited sangat menyambut Ramadhan.
esbok pon penuh dengan bekalan sebab aku berangan2 nak masak. hehe












 


8 luahan hati..:

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

pg td tak de selera nak sahor..hubby pun makan tak abis..huhuhu..moge dapat bertahan hingga berbuke..(^__^)

Diana @ bilakukatacinta said... [Reply to comment]

salam ramdhan..salam kenal..hehe..dear.,.pepagi dah upload gmbo makanan..uih...terliur karang ..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mama dhia:selamat berpuasa...semoga dpt keberkatan spjg ramadhan...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

diana::salam perkenalan..saje nak bagi terlior..hihi..

Isteri Encek Bard said... [Reply to comment]

Selamat berpuasa

iduraz said... [Reply to comment]

hamboi..sahur dh ada rendang ayam, berbuka mesti lagi meriah..hehe, anyway tahaniah seba buat saya terasa lapar di kala nih..hehehehe

dihadiha said... [Reply to comment]

cepat giler mimie siapkan menu berbuka
memang perform lah!

hehehheheheh

slmt berpuasa mie ;)

pnsusu said... [Reply to comment]

selamat berpuasa...

sama la ngan azam su kononya nak masak dengan cemerlang time puasa ni he he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...