Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 22, 2011

Presenting...Jalapeno Cheese


Jalapeno cheese ni aku beli hari Jumaat.
dengan harga yang berbaloi dengan rasa. aku puas hati.
2hari taw buka puasa dengan Jalapeno Cheese ni. memang sedap.!

sapa yang nak tambah berta badan. sila la beli.
En. Boo Boo la paling suka. nak plak cecah dengan wedges kan.
memang berbaloi la. rasa pon sama dengan cheezy wedges.

menu Sabtu  :)
itu hari Sabtu punya. hari Ahad aku buat roti poket.
En. Boo Boo nak gak makan dengan Jalapeno Cheese ni.
nak siram atas roti tu. wedges pon suh aku goreng gak. haih.

menu Ahad   :)
harini aku dah tak taw nak masak apa. mungkin buat sosej roll je kot.
pastu g bazar Ramadhan beli apa2 kueh yang manis.
sebab aku dah tak buat puding @ talam lagi dah.
maklom la dah nak balik kampong.!















6 luahan hati..:

hanidatul shatira said... [Reply to comment]

aaaaaaaaaaaa..tak sabar nak buat sat g...hani baru je dapattt cheese tu....hihihihi..terliuqqqqq

juelee said... [Reply to comment]

sedapp nye.. beli kat ne nie yunk? nak beli gak nie

fazrulnoor said... [Reply to comment]

tgk pun sedap

qaseh johanna said... [Reply to comment]

pada kawan2 yg nak beli tu...kol no ni ye..

0133626742(kak umie)..sgt sedap..xnyesal klu beli.. :)

dihadiha said... [Reply to comment]

CHEESY WEDGES SEDAP GILERRR

Pen Biru said... [Reply to comment]

sy suka ni.tapi kat cni takde jual.bukan takat cicah dgn kentang,kdg2 beli kt kfc, cicah dgn jari je...bleh pos ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...