Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 18, 2011

Dugaan orang tidak berpuasa..


Selama beberapa hari aku tak masuk opis. dugaan banayk betol bulan posa ni.
aku dapat MC 2hari. sebab sakit telinga + telinga berdarah.
dan semalam aku tak masuk opis sebab aku ingat cuti umum.

padahal KL tak amek Nuzul Quran sebagai cuti umum.
so maknanya EL la semalam aku ni. sengal betol la. aish.
yakin sepenuh jiwa aku cakap semalam semua cuti. sampai la boss aku kol. hehe.

dan sempena 18 Ramadhan. aku masuk opis semula.
nak jadi cerita. dah tren pulak buat hal. tren 6.15am yang selalu aku naik tu ade masalah.
bukan dekat Rawang, bukan dekat Serendah tapi di Rasa. jauh sangat.!!

makanya dengan muka sememeh belom mandi. siap dengan makan ubat batuk lagi.
En. Boo Boo yang bawak aku datang opis dengan jayanya.
pagi tadi dia anta aku ke stesen Rawang. tapi tren takde so dia terus anta ke opis.

dan pagi ni aku sampai opis dengan awalnya.
6.58am aku dah terpacak kat depan pintu masuk. hehe.
tapi arini kerja sangat banyak. so kena rajin2 la kan. tak boleh dah pegang prinsip
"Jangan Kerja Rajin"



 dalam cerita kat atas. agak2 korang la kan. sapa yang tak posa..?? :)








 


2 luahan hati..:

pnsusu said... [Reply to comment]

tuan tanah kedaung la yh tak posa nie,,,he he he

fazrulnoor said... [Reply to comment]

ko x puase mie..kuang jaq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...