Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 4, 2011

Pada satu hari bertarikh 3 Ogos 2011


Semalam aku g hantar En. Boo Boo untuk 3rd check up.
hurmm. nampaknya berkaki baru lagi En. Boo Boo raya ni.
cuma kali ni spesel sikit sebab warna biru. aku request gak untuk guna fiber glass!
alhamdulillah le dapat. rezeki bulan puasa gamaknya.


tulang tu masih degil. tak mencapai tahap yang doctor nak.
itu yang buat aku runsing. tapi doctor bagi tempoh lagi 3bulan untuk masukkan plat besi.
haih. lama sungguh nak tunggu ye.
tapi semalam doctor suruh En. Boo Boo try berpijak, try berjalan pelan2 guna tongkat.

katanya. dengan buat macam tu. tulang2 tu dapat rasa geseran untuk menggiatkan pertumbuhan tulang baru. entah la.
adela bahasa yang doctor tu guna semalam tapi tak pandai aku nak terjemahkan dalam bahasa kedoktoran! hehe

pil kalsium pula digandakan 2x sehari dan susu Anlene akan terus jadi minuman utama.
so.. raya ni En. Boo Boo dapat le merasa pakai baju melayu + kaki biru!
dan beraya dengan dua batang tongkat + sebelah crocs itam yang dah lusuh.
 cuti pon berlanjutan sampai 6 September 2011. =)


alahai En. Boo Boo ku sayang...
 macam-macam jadi kat kita ye. takpela. mungkin ini dugaan untuk kita.
nanti aku update cerita yang makin buat aku sedih dan rasa 'down' sangat.!






 


2 luahan hati..:

chinta... said... [Reply to comment]

xpe awak...anggap menda ni ujian dariNye...semoga en boo boo kesayangan awak cepat sembuh k...ari2 mau masuk blog http://qasehdindakanda.blogspot.com

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mekaseh chinta sbb bg sokongan n kata semangat tu.... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...