Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 4, 2011

Soalan yang akan dibalas dengan CACI KAKI ;)


1) Lubang ape yang rasanye hangat,nikmat dan nyaman?
Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.

 2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
     Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M

3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
     Answer: Kuih salah bikin.

 4) Binatang ape power Karate?
     Answer: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

5) Siape yang menemukan dompet kulit?
    Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

 7) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
    Answer: Pintu yang ade tulis 'TARIK'

8) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
   Answer:  Pembohong...

9) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?
   Answer: Usus

10) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
     Answer: Kutu rambut

11) Nenek sape jalannya meloncat-loncat? 
    Answer: Neneknye si katak

12) Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
    Answer: Sbb lelaki kan 'buaya'

13) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
    Answer: - Sekretari  baik..................'Selamat pagi tuan'
                - Sekretari kurang baik...........'Dah pagi tuan'

14) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
      Answer: Dua-dua tak  kenal kau...hehe

15) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
     Answer: Tukang gali kubur

16) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
      Answer: Tahi hidung

17) Kenape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
      Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa...gile ape...

18) Gajah terbang dengan ape?
     Answer: Dengan susah payah......











 


3 luahan hati..:

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

ko memang nak kena belasah mimi.hahahah

mizzkechique said... [Reply to comment]

haha..pagi2 dh cri nahas...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hahaha..ko tak posa eh..suka2 nak belasah aku..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...