Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 14, 2011

Aduhai..




pandai aku pilih gambo. rase sebijik macam rupa aku.. haha
merepek sungguh! pagi ni agak MENGANTOK la.
sebab pagi tadi bangun awal. 3.30AM!
korang sume sedap tido lagi kan.

sempena 12 Sya'aban ni, aku kembali berpuasa. lama ooo tinggal ganti puasa ni.
tapi aku tetap cool. sebab tinggal lagi 4hari je. so insyaALLAH sempat setel.
**padahal orang lain dah setel pon kan.. aku ja lambat sikit.

disebabkan aku bgn awal. aku sempat la bersaho dengan bihun goreng Singapore.
sempat jugak sapu sampah. dan sental bilik air yang dah 2minggu tak sental!
semua aku buat sekali harung setelah beberapa hari aku tak sihat.

sebab pagi tadi rajin sangat. makanya sesampai je ke opis aku dah mula ngantok.
dalam tren tadi takleh tido sebab sejuk sangat.
ektibiti tido selama sejam di dalam tren agak terganggu la kan.
lagipon mana boleh fokus untuk tido kalau tengah tahan kencim!















 


5 luahan hati..:

Aki said... [Reply to comment]

hahahhaa..

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

bangun sahur 3.30 am???
pastu sempat lg sapu sampah, basuh bilik air..rajin tul..x pe, lunch hour kang sambung tido yer..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mama dhia::ntah le..tb2 pagi td tersedar awal...slalu 4.30am br bangun..pg ni rajin terlebey suda!!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aki::ape hahahahaha..?????

Ema Mokzima said... [Reply to comment]

awalnya bgun sahur... sempat lak kemas2 umadan bilik air... rajin2... nti rehat sambung tido la...kesian qaseh.... selamat berpuasa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...