Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 29, 2011

Teknologi makanan singgah didapur rumah




baru-baru ni aku shopping barang dapor kan.
so aku ada la terbeli, terbeli okey. bukan saja2 beli.
aku beli 2 perencah Maggi ni RM5. kat Tesco Bukit Beruntung la.

aku belom pernah guna mana2 teknologi makanan seperti ini.
sebab pada aku. kalau bahan2 tu wat sendiri mesti lagi sedap.
memandangkan bulan puasa ni aku je nak kena bertungkus lumus buat semua.
aku pon nak try la perencah macam ni.

nampak cam senang je tapi bahan2 die tetap perlukan kerisik, santan, daun kunyit untuk rendang ni.
takde la mudah sangat pon. tapi takpe. kita try dulu ye.
tengok sedap ke tak sedap. hihi.












0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...