Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 20, 2011

masalah rumahBERtangga




bila air takde kat umah. memang jadi masalah rumahtangga.
time tu la bakul baju kotor penuh. time tu la ade nampak cawan di merata2.
kiranya time tu semua nampak nak kena basuh la!

aku perasan air dah mula slow petang isnin. tapi aku takde plak pikir yang tak elok.
masak, makan dengan senang hati jela.
bila malam, air makin slow. kalau guna penapis air memang air tu kecik je. lurus halus cam lidi.

semalam, seharian takde air. selamat le umah aku ade tangki besar. guna jela air tangki.
tapi nak buat minum n masak. memang aku tak guna air tangki.
sebab geli. boleh guna alasan camtu.?

budak bujang sebelah umah aku lagi bes. g mandi kat sungai. sungai mana ntah la.
takde aku tanya lebih2 sebab orang myanmar kan.
kawan En. Boo Boo plak siap balik kampong kat Besaut. amek air sebab anak ramai.

 dan pagi ni. air dah ade tapi tak sehebat sebelom ni.
okey la. kira tahap laju jugak la. lebih laju dari air kencim. hehe
cuma kaler je nak dekat2 same. haih.
 itu le akibatnya kalau guna air free dari kerajaan negeri. :))















 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...