Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 15, 2011

rezeki pagi Jumaat





nasik Lemak Kak Timah memang terbaek.
kat opis ni memang terkenal dengan nasik lemak ni.
superb sedap.!


lengkap segala. timun ada. kacang ada. kopok ada.
nak apa lagi..?
karipap pon ada gak. agar2 pon ada.


tapi takde mood nak makan agar2 pagi ni.
pencuci mulut tu je ade masalah. masam nak mampos.!!
yang pasti, aku taw itu bukan buah oren. even rupa ja sama.


dan yang paling syok. air pon ada gak.
pagi ni kita minum air teh O je.
kang kalau amek teh tarik cam sedap sangat plak kan. hihi.


apapon..semuanya free..takde cas.
makan la sampai 5pinggan pon..
itu la dinamakan rezeki... :))














6 luahan hati..:

dihadiha said... [Reply to comment]

waaaaaaaaaaaaaa serius rindu nasi lemak kak timah.
serius memang TERBAEKKKK lah nasi lemak kak timah!
nasi dagang dia pun sedappppp

qaseh johanna said... [Reply to comment]

sedappp...ni pon xabes lg sambal dia.nak ke..?

ratusiput said... [Reply to comment]

cam limau gedang je tu...

dihadiha said... [Reply to comment]

memang nak lah kalau dekat.
saje je ea mie..

haha xpelah. nanti dtg nak suh kak timah masakkan. cehhh

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ratu::sy tak taw la..main amek je..skali masam..masam sgt..tros potong selera nk mkn..limau tu jela..yg lain selera..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

diha::kak timah nak pencen dh..pasni xde sape nak wat dh nasik lemak tu..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...