Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 14, 2011

Siapa cakap aku rajin masak..??





korang tengok la tepung naik sendiri aku ni. sampai berkulat taw..!
En. Boo Boo siap bantai gelak lagi. amboi..suka sungguh nooh. boikot tak beli roti baru taw.!
tengok la jadi apa. memang aku terkedu dan terkelu la.

seumur idop aku ni. ni kira first time aku tengok tepung berkulat.
apa punya naseb daa.. dah la ada lebih kurang 500gm lagi taw.
sapa cakap aku rajin masak skang ni. memang aku sentap habis-habisan la..




















5 luahan hati..:

ratusiput said... [Reply to comment]

ratu pun baru 1st time ni tgk.slalu paling kuat pun tgk ade kumbang je...eehehe..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ratu ni..sampai ati taw...sedey sungguh bila wak kuar dr kotak..tengok dah jadi camni..huhu

Ema Mokzima said... [Reply to comment]

hehehee..samapi berkulat..dh berpe tahun tepung tu xdisentuh tu...hehehehehe.............

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ema::rasanya baru 1-2bln camtu la..pelik gak dia boleh berkulat..aissh.

Cik Ina Do do Cheng said... [Reply to comment]

anna sekarang kalau nak buat kek tak payah pakai tepung kek, guna je tepung gandum ayak ngan baking powder ngan sikit soda bicar.. petuanya simpan tepung dalam esbook. tepung gandum sensitip. gunalah tepung company cik ina keja FFM berhad.ekekek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...