Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 28, 2011

Belum berkemampuan lagi..




alhamdulillah. durian dari kampong. ada jugak la. tapi ni kawan En. Boo Boo yang bagi.
terima kasih ye.
disebabkan jiran tetangga dapat bau durian yang semerbak ni disertakan usulan dari mak.
aku buat la seperiuk besar untuk sedekah pada jiran2.

tahun ni pon mak tak buat kenduri sempena menyambut Ramadhan.
rumah masih lintang pukang lepas renovate. nanti la aku citer ye.
mak tak buat kenduri, so biar aku yang buat.

pas balik kerja. aku rebus la kacang hijau. dalam dok tengah feel merebus.
gas pulak habes. aish. nak buat baik ni banyak pulak dugaan ye.
akhirnya tepat 8.30pm aku dapat agihkan bubur kacang + durian pada jiran tetangga.


ini habuan untuk En. Boo Boo. untuk jiran2 aku letak dalam bekas eskrem yang bulat tu.
dapat la 3bekas. bagi pada jiran. alhamdulillah.
terlaksana sudah hasrat aku nak buat kenduri sempena Ramadhan.
even takde sape pon datang rumah. :))












3 luahan hati..:

pnsusu said... [Reply to comment]

sedapnya bubur kacang..yummy

fazrulnoor said... [Reply to comment]

kau kat mane mie..kat rumah dah ke..kan waktu keje ni

chinta... said... [Reply to comment]

aduyaiii...dah lama x mkn bubut kacang hijau letak durian ni....nak ctit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...