Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 14, 2011

Super Moist Carameled Banana Cake


masa baru diangkat!

memang sedap. aku buat minggu lepas. masa tengah demam. memang gigih sangat!.
mak aku pon cakap. kalau setakat nak makan seketoi 2. p la beli..
tapi aku nak makan banyak. camne nak beli..? haha.
nafsu yang tak penah padam.

tapi aku buat tak semekar kak MAS. sebab tepung naik sendiri ada masalah.
tu yang aku terkilan tu. sedey sungguh la.
nak resepi.sila la amek kat sini. pastu boleh la tengok camne mekarnya hasil tangan kak MAS.
aku jugak yang tak lulus. takpe nanti usaha lagi.

lembut je..tapi tak mekar..huhu

bila idong makin sempit. kepala makin sakit. aku buat guna acuan beso2 ni ha.
tak larat dah nak tunggu kat tepi dapor! tapi alhamdulillah.
dapat jugak bagi pada kawan En. Boo Boo n mak angkat die.
rezeki yang ada. apa salah dikongsi bersama. =)













2 luahan hati..:

Cik Ina Do do Cheng said... [Reply to comment]

bestnya banana cake moist tu. cik ina nak ciplak resepi, kalau free boleh buat. cik ina kalau bab pisang ni memang suka skit.

qaseh johanna said... [Reply to comment]

cik ina..sila2..jgn malu2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...