Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 18, 2011

ini tetap jadi idaman kalbu...



ini memang aku suka dari dulu2. memang minat sangat.
tak kira la saiz die besa @ kecik. tapi kalau buat kueh raya. ini yang aku paling suka.
kalau pegi jalan beraya pon. ini yang aku suka cari dulu.

sekarang ni aku susah dah nak wat kueh raya. dah masuk tahun kedua aku tak pegang bahan2 buat kueh raya.
sejak kerja dan jauh dari mak. aku dah jadi malas.
lastly2 aku tempah je.. senang dan tak penat.

itu la alkisahnya kalau dah mula ada gaji sendiri. malas mula menyelubungi diri.
seperti arini. aku dah start order kueh raya untuk umah sendiri, mak dan mak mentua.
sooo heaven.. :))










2 luahan hati..:

eKa said... [Reply to comment]

samperit !!! kuey feveret mama eka...sali bergaduh sbb dia nak bt byk2...penuh samperit je kat umah...eka suka almond london...yg coklat, yg menggemukkan badan ...feveret eka la tu

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ala eka..ni pon same gak kn..ade susu..n very creamy..cair dlm mulut..sedapnye..eee xsabar nk mkn byk2 raya ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...