Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 21, 2011

orang punya jugak sedap..



belom disimbah kuah..baru buka bungkusan!


baru2 ni aku buat nasi kukus ayam berempah. tapi tak jadi nasik kukus.
nasik tu jadi agak lembik benyek.! geram sungguh aku.
aku buat untuk bukak posa. selamat la masak tak banyak.

kelmarin. susah2 sangat. p beli kat kedai.
sedap pon sedap mek kelate tu wat. penat tak. peluh pon tak keluar.
beli 2bungkus. dapat sup n kuah kari.
sambal belacan + timun tu wajib la kan.

aku cakap kat En. Boo Boo. kalau hari2 beli pon takpa.
2orang makan baru RM12.50.
sebab hati n pedal ayam, 3ketol 50sen je.








 


4 luahan hati..:

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

makan 2 org jer pun..beli pun ok gak..tp kalo ari2 beli pun kadang2 dah tak tau nak makan ape dah..

fifa said... [Reply to comment]

sedapnye..akk pun suke..kalo 2 org mkn mmg kdg2 beli lagi murah+jimat masa..masa yg ada blh digunakn utk bnda2 lain..hehe..tp boring gak kalo asyik beli eh

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kebersihan kt kedai ni lain mcm ckit..tu yg malas tu nk mkn @ beli kt kedai... :))

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

meme sekali sekala ok kot makan beli nie.. hari2 jemu laa plak kan.. tapi ain rs meme cuba try masak nasi kukus tu balik.. try lagi sekali try cari resepi + tips org lain plak.. mana tahu esok2 menjadi.. hehehe.. leh share resepi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...