Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

Angah dah bertunang..



aku cuti lama. ari Jumaat dan Isnin. pagi ni aku datang. edit gambo sikit. nak wak masuk blog.
lame kan aku tak bukak blog ni. aku try gak nak bukak kat henpon.
tapi payah sangat. geram aku nak tunggu sampai berjam2. so baik tak yah.

ni pic yang ayang amek dari camera aku yang cenonet tu. yang dari DSLR tu. kene upload kat FB la kan. kang berchenta plak nak edit bg gambo kecik. tu yang malas tu.
ni pon aku banyak keje ni. tapi mengenangkan aku perlu citerkan kisah aku sepanjang cuti ni. so aku citer la lebih kurang.










warna oren tu dari kami pihak pompuan. sumenye 31 bekas. banyak kan.. ??
kami cume wat dalam 15 bekas je. yang lain sume orang bagi. hehe.
tu la semangat bile idop dalam suasana kampong ni.. sume nak sumbangkan buah tangan.
tapi dari belah tunang angah, cume 11 bekas je. siap wak bunge telor lagi. hehe
tak penah aku tengok orang wak  bunge telor time bertunang. korang ade ..??
tapi mase aku dulu pon takle banyak sangat. dalam 26 bekas je.
tapi berbaloi sebab belah En. Boo Boo pon bagi 26 bekas gak. kire adil la kan.
angah je yang tak adil. sikit je. apela.. hihi
sebenarnye diorang dari Ampang. so perjalanan yang jauh menyusahkan la nak wak bekas banyak2.
kami memahami.

dah tak nak cakap banyak. nak wat keje ni. ni gambo last aku nak tayang.




jap lagi. entri lain plak. 








 


1 luahan hati..:

Suzie Shazana said... [Reply to comment]

toray yg ni...
http://iniblogsuzi.blogspot.com/2011/03/1st-giveaway-contest-alin-marlini.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...