Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 4, 2011

Nazmi .. Raja Lawak

minggu ni minggu ke berape eh Raja LAwak ni ?
ntah le.. aku tengok je. sebab aku memang layan RL ni dari dulu lagi.
cume selepas Sepah. aku rase cam hampeh je RL tu. tapi musim ni naik balik.

aku suke kat Nazmi. sebab die orang Ipoh tak salah aku. ececeh memandai je kan.
tapi aku rase betol die org Ipoh. so aku kene la sokong orang kampong sendiri.
hurmm. nak vote skali pon ape salahnye. mamat ni memang giler kot.




harap2 Nazmi dapat le jadi Raja Lawak 5 ni.
tapi R2 pon bes gak. tu pon orang Perak gak tu. aisshh.
memang teman suke kalu orang kampong teman menang. hehe

malam ni ingat nak masak simple2 je. ingat nak wat cucoq bilis cecah kuah kacang.
tak pon wat burger je. jeles gak tgk En. Boo Boo makan pagi tadi.
tapi ntah le. kang tetibe jadi lain plak kan.

okey. jumpa lagi. Isnin sampai Rabu aku kursus ye.








 


2 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...