Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

Aku ade kat KKR ni..!!!

ASSALAMUALAIKUM

pagi yang ceria. so senyum la seindah suria. hohoho
bahasa kita wajah kita ok. so betol la tu. aku tak memaki hamun @ mencarut ke apa.

mmm. pagi ni 7 MAC 2011 aku datang kursus lagi. haha
3hari okey. kursus STAADPRO.
eh betol kan eja. pada sapa yang taw tu, taw le kan.
yang tak taw tu. wat2 taw jela ye. hihi

 sebenarnye kursus ni untuk designer a.k.a engineer.
tapi skang ni dah technician pon kene ngadap benda ni dah.
so terpaksa la kuli2 cam aku ni wat design plak pasni. oyeehh.

sangat seronok.
mmmm entri ni takde gambo le.. takpe ke..??
 pade diluar sane. teruskan hidop dengan ceria ye. tak mau ade malas okey.
dah sarapan belom ?? kalu belom..pegi isi perot.
aku dah kenyang makan karipap wat sendiri. hihi





6 luahan hati..:

suzie shazana said... [Reply to comment]

sunyi sepi opic ni mcm tak de org keje je he..he..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

alaaa..ciannye kat ko..xpe...ko kan suke tdo..g tdo k..hihi

suzie shazana said... [Reply to comment]

hr ni tak mau tido dah nak makan jer ni ha..
eh ko ada tak nampak sesiapa minum air susu coklat aku dlm peti ais kat pentry ni...minggu lepas..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

sape suh ko tinggal kt dlm pti ais tu..aku dh tnye rex..die ckp die tak amek bnd haram...hehe weh..ke ko yg mnum bg abes..??tp ko lupe..

axelida said... [Reply to comment]

eh QJ keje kat kkr ke ngan jkr? kat ner?? awat tak penah nampak ek?

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kat JKR Midvalley..tapi ade kursus 3ari..so bertapak jap kat KKR ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...