Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

Bestnya KURSUS ... =)





Haa. tu dia. arini makan banyak tanpa segan silu. weeeee ... sangat suka hati.
aku makan ayam goreng dua ketol. haha. tu pon SHAZA tolong.
mekaseh ye. FAzruL sila jeles.

bukan selalu dapat datang kursus ni. cam tahun lepas. aku tak cukop sehari.
pepon. menu setakat ni kire okey la. takde rase cam nak muntah lagi.
memang terbaekk la. sok nak makan banyak lagi. saja la kan. 
rasa puas ati plak bile makan free ni.

pagi tadi makan mee goreng yang pahit. tak sedap. pastu die bagi lepat.
pelik sebab rupe tepung bungkus tapi dalam inti pisang. Hehe.

tadi lunch makan ayam goreng cam gambo tu. ade asam pedas ikan pari. sayo campo dan ulam.
sambal belacan tu op kos la kan.
asam pedas tu aku makan gak tapi kalu ikan pari tu tadi ade kulit die yang itam tu memang aku rejek.
tak suke kulit tu. nampak tak cantek sebab die itam.

 petang ni ade kueh plak. hihi senak dah ni.





 


3 luahan hati..:

~PuRpLe BlosSom~ said... [Reply to comment]

boooooooooooooooooooooooooooo!!!
hahaha.. oi.. aku nk teh uncang ko satu!!!
time kasih.. wakakakkaa

Unknown said... [Reply to comment]

jom.. akak di tag...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

weh dak purple... amek la..tppastikan pasni wit masuk tabung aahhh.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...