Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

Hujan Yang Ada Hikmah





Assalamualaikum. pagi yang mendung + ujan renyai2. fuhhh... memang betol2 mencabar kursus kali ni.

selalunya pagi camni jarang ujan. tetibe pagi ni ujan plak. dari Rawang ujan ni. awal pagi tadi dah ujan.

kat umah aku la. dalam 3.40 camtu. pastu stop. dan pagi tadi mase aku nak kuar umah. kembali bersambung ujan tu. 

aku dah *wink.. wink mata kat En. Boo Boo. tapi die tak layan. die cakap dah lewat nak anta. huhu

apepon rintangan pagi ni. aku tetap sampai kat VC ni dengan selamat. tu pon atas pertolongan FAZRUL.

die yang pick up aku kat stesen Bank Negara tadi. Kalu takde die. aku rase aku basah gak le sampai KKR ni. kire hikmah le ade BJE 6769.

memang ujan renyai2 tapi dengan tahap kelajuan aku berjalan. segala muatan lemak yang aku kendong.

aku pasti aku akan basah ala2 lembab pagi ni. hurmm.. apapon permulaan hari kita.tempuhi la dengan sabar dan ceria.

pagi2 kalu mood dah tak elok. kang sume keje tak menjadi. so jangan pikir yang negatip okey ... 

senyum la senyum la .. wahai chek mek molek ... =D uikkss .. tu bukan senyum. tu sengeh. senyum camni =)







 


2 luahan hati..:

apezs shah said... [Reply to comment]

salam

alahai kak KL hujan ke.
Alhamdulillah sini tidak hujan cuma bus je lambat sampai haha.. Ape2 pon kak semoga berjaya utk hari baru ini. jangan mood xdok..:)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

SALAM apezs...

mood sentiasa ok... hehe kang kalu mood tak ok takleh bg tumpuan kt kursus..hohoho

**ayat akak power x??? =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...