Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 25, 2011

M.E.N.G.I.D.A.M






 aku dah lame mengidam beg bunjut kepala atas cam ni.
memang dah lama sangat aku cari.
memang banyak pon aku tengok. dah belambak dah orang pakai.
aku pon nak pakai le gak tapi tak le nak pakai ke opis.

aku nak gune untuk g jalan2. balik kampong ke.
cam yang kat atas ni memang feberet aku la kan. nak plak kaler merah tu yang wat aku tak tido malam. memang aku tak keruan pas tengok bag ni.

aku taw angah sengaja beli bag ni untuk hantaran die.
die memang nak jeleskan aku. aissh.
die beli kat KLCC. tapi aku memang malas nak g KLCC. jauh sangat.
so aku memutuskan untuk cari je kat Mid Valley ni.
dah keje pon kat sini. beli kat sini dah le kan.
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*

*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




 CARLO RINO

same brand dengan angah. tapi cume kat kaler tu je yang lain sikit.
aku maroon. angah merah ang2. kat situ je aku terkilan sikit.
aku bukan taknak g cari kat tempat lain tapi bile ari2 aku ngadap shopping mall camni.
aku jadi bosan n malas nak g jalan kat shopping mall yang lain.
aku rase cam g keje je bile jalan2 kat mall camtu.

rase cam minda aku tak berkembang bile ari2 ngadap tempat2 shopping.
bagi aku bile cuti, aku nak dok umah. nak tenangkan ati. kalu nak jalan2 pon.
aku nak En. Boo Boo wak aku g tempat yang tenang n romantik.
haaa.. tu la die kisah henbeg ni. lain aku nak citer. lain yang aku karang.

okey. tu jela kot. jangan cakap henbeg aku tak cantik ye.
kene cakap cantik. lagipon penat taw aku jalan dengan SAZA pusing satu Mid Valley ni.
lenguh dah kaki kami. aku punye henbeg. die pon turut serta berkawad dengan aku. hehe
mekaseh ye SAZA. kan aku dah belanja pengat doroyan tu.
kire jadi la eh.. hihi nanti bile2 aku masak lain plak ye.

disebabkan aku tak le kurus sangat. 
makanya yang jadi model tak berkepala tu SAZA.
takyah bayor ye. free je perkhidmatan die.. hihi


" uiii..melampau2.. dah le kene pusing2 sampai tercabot kaki.
jadi model tak berbayor lagi. "
dialog SAZA. hihi







 


3 luahan hati..:

sayunk said... [Reply to comment]

sayunk dtg bce n3..
meh sggh plask..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mekaseh sudi singgah..

~PuRpLe BlosSom~ said... [Reply to comment]

hahhaa.. saza kn mmg model xbertauliah.. ekekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...