Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 11, 2011

// S.A.H.A.B.A.T //



 ASSALAMUALAIKUM


harini aku nak cakap pasal sahabat je. mesti sume orang ade kawan. ade sahabat.
kawan ni ade macam2 jenis. ade yang baik. ade yang baran. ade yang suke 'kencing' kawan.
macam2. dah 26 tahun aku hidop. dah macam2 kawan aku jumpa. memang kalerful sangat.

kawan2 kita ni sebenarnya merangkap peribadi kita. tak sume tapi mungkin dalam 70%.
seyes. jadi kebanyakan hala tuju hidop kite dipengaruhi oleh kawan.
aku punya kawan2 dari sekolah sampai sekarang memang jenis yang hungga hungga !!

kawan yang aku pilih. bukan jenis yang pendiam sangat pon.
jenis yang taw bergumbira je sepanjang masa. tak kenal erti sedey. gelak.. gelak.. gelak..
tapi sepanjang aku berkawan. ade gak la yang kadang2 terasa hati dengan aku.
tu aku minta maaf okey.
aku terasa hati dengan diorang. memang ada. sedangkan lidah lagi tergigit kan.
nikan plak kawan2 yang berlainan jantina. dan yang penting lain mak abah.

 aku jenis yang cakap kasar. aku cakap ape yang aku rasa tapi terus terang cakap. sakit hati aku tak lama. aku cepat marah tapi cepat reda. aku sayang kawan2 aku. 
nak plak jenis kawan2 masa poli dan kat UTM dulu.
sebab mereka aku jumpa siang malam. tido sebantal. makan sepinggan.

 rindu sebenarnye aku pada kawan2. skang dah kawen aku dah susah nak lepak same2.
nak jalan2 nak makan2. rindunya. nanti kalu ade anak mesti lagi susah nak jumpa kan.
takpe la kawan2. nanti ade mase. ade duit. kita jumpa lagi ye.

pada kawan2 yang aku jumpa hari2. memang aku nyampah dah tengok diorang. haha.
ade je point nak hentam sesame sendiri. ade je carut marut nak tala kat sape2.
memang bes la kawan2 kat sini. cuma pasni kita jangan gaduh2. jangan terasa hati lagi ye.
kite susah senang dan makan same2 ye.









 


3 luahan hati..:

saya YANA said... [Reply to comment]

sis..jom amik awrd..
http://hitamitumisteri.blogspot.com/2011/03/award-untuk-korang-sila-amikhaha.html

fazrul arzahan said... [Reply to comment]

mimi,

selagi setiap kawan2 terutamanya diri kita sanggup berubah ke arah kebaikan, inshaallah semua ok..
tp kalau kita masih ditakuk lama, masih xubah perangai buruk yang suka bermusuh dan xsenang dgn kawan2 sdri..mmg xbole.

aku ckp untuk diri sdri dan kawan2..smoga kita semua bahagia di opis.. :)

suzie shazana said... [Reply to comment]

mak ai ko dah menyampah jumpa kami org ker..he..he..biasa ler kat ofic ni tak de benda nak bercerita klu tak karut marut ni ha..ha.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...