Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 3, 2011

Please make my friend FAT !!

assalamualaikum..

menulis lagi aku pagi ni. semalam kantoi. hehe.
pagi ni aku rase cam lambat sikit kuar umah. sebabnye terpaksa tukar baju last minit.
seb baik aku jenis iron baju stok seminggu. hehe
kalu tak memang aku masuk keje lambat le jawabnye.

pagi tadi aku ingt nak pakai baju evergreen. yang lelame sikit la kan.
skali masuk je. tetibe sangkut  kat **tuttt**! !
haa.. amek ko. camne ni? ?
cuak dah aku. terus aku berlari naik atas. amek baju lain.
berpeluh2 aku dah walaupon pepagi.

haaii. azam tahun baru ni cam tak menjadi jerk! !
nak diet konon. bulih kot tahan dalam sebulan camtu.
pastu hancorrr ! !
sakit gak ati aku ni. bile aku tak masak. En. Boo Boo nak makan pe ?
cian plak kat die tu. aisshh..
ni yang susah ni bile jadi isteri mithali. hehe




takpe la aku tak kurus pon takpe. tapi......
aku bermohon pada-MU Ya ALLAH.
KAU gemokkan la kawan2 kat sekeliling aku ni.
tak le aku rase kerdil sangat. sob.. sob..



 nampak tu. kerdil je aku ni. siap amek gambo sipi2 lagi.
"GEMOK KAN LAH MEREKA ITU"

 itu doa aku hari2. boleh ke camtu.. ? ? hehe
sume slim2 kan. aku je yang gemok setambun kat opis ni.
apela diorang ni. macam le kurus tu chantek sangat.
*ayat pujuk diri sendiri..!!






 


7 luahan hati..:

SaYraH WonDerLanD said... [Reply to comment]

hahaahhahhaha SArah pon nak doakan benda yang sama. Bagi mereka2 suma gemuk. So suma fair and square.ahaksss

apezs shah said... [Reply to comment]

salam

hahaha sabar jelaa ye kak..
adehs mana baek doa org tnp persetujuaan derang nak gemok juga hehe...:p

qaseh johanna said... [Reply to comment]

SARAH :: kiter doa same2 ok...hihi..
baru sume adil kan..kite ni jns sayang kwn2..kan..kn..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

APEZS :: sabo le ni..klu tak sabo memang dah lame kurus dah..haha

akak doa untuk kabaikan kawan2 gak..sbb sayang le akak doa camtu taw..

Edy Zaidi said... [Reply to comment]

ala...macam mana pun keadaan kita, asal ada org yg sayang ok what...hehe

Shaza said... [Reply to comment]

mimi@qaseh : doa byk2 tuk aku eh.hahaha...xtau nk wt pe dh tuk gemuk ckt...duk kurus jer

qaseh johanna said... [Reply to comment]

edy :: betol tu...itu yang penting..hehe

shaza :: takpe..pasni aku doa ari2...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...