Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 23, 2011

koew teow sup ala siam








MENU SEMALAM.
malas masak sebenarnye aka teringin tengok DILA makan time lunch semalam.
ni koew teow ye. bukan sup sayor. tapi tu le masalah aku.
tak pandai nak bajet.
perioh kecik tapi letak bahan2 dekat sebesen beso.


ni koew teow sup ala2 siam mari.
pedas dan ada rasa masam sikit.
mak mentua bagi limau banyak so itu la gunenye.
bagi muncet lagi anak die. okey. tu jela menu semalam. hurmmm..
minggu ni aku n En. Boo Boo dah deal. taknak makan nasik waktu malam.


malam ni nak wat cucur bilis cecah kuah kacang mak bagi. hehe.
dalam cucur tu aku letak mayonis sikit. meletop..!!



 


4 luahan hati..:

saya YANA said... [Reply to comment]

ada tomat.. Yana tak suka.. hehe...
malam tak makan nasi.. tapi wat cekodok + mayonis.. haha.. sedap2..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

sedap la yana tomato kcik2 ni..rase la dulu..

aik,,kantoi sudah..ala bkn slalu pon nak mkn cekodok+mayonis..hihi

~PuRpLe BlosSom~ said... [Reply to comment]

aaaaaaaaadoiiiiiii..
mimi aku gemok sume salah ko!!!
ko nye blog sume mendorong aku untuk makan!!!
huwargghhhh..!!!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

uikkss..dh aku plak yg disalahkan...cit..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...