Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 24, 2011

"ULAT TERBANG"



assalamualaikum



pagi ni aku nak citer pasal semalam.
gambo lupe nak amek.
semalam dalam umah aku ade ujan. dalam umah okey.

ujan 'ulat terbang'..!!
eeee.. geli aku.. ntah nape tibe2 ade 'ulat terbang' tu.
semalam petang aku mase balik keje. ujan renyai2.
makin malam makin lebat.

dalam 9malam tu. jadi sesuatu yang gempaq dalam umah kami.
mule2 sekor. pastu jadi 3orang. makin banyak. makin banyak. lastly penuh umah aku.
abes lampu2 dalam umah die serbu.
dalam bilik. dapo, kat hall, toilet. banyak sungguh ni.
betol2 melampau la 'ulat terbang' ni.
bile tahap kesabaran dah takde.
En. Boo Boo amek langkah bijak dgn tutup sume lampu.. pasang lampu luar je.
padan muke ko 'ulat terbang'..!!haha

tapi tu la.. kami plak yang tak selesa.
tak penah kami dok bergelap camtu melainkan time tido.
bile dah tv je yang terpasang. 'ulat terbang' tu bleh plak serbu tv. ramai2 serbu.
naik tensen aku tengok. elok2 org dlm tv tu takde taik lalat. 
tibe2 ade plak taik lalat penangan 'ulat terbang'.

 lastly.. aku tutup je tv. sakit mata. sakit ati pon ilang.
masuk bilik sudah. layan ape yang patot ..!!
toing .. toing .. hihi







 


3 luahan hati..:

~PuRpLe BlosSom~ said... [Reply to comment]

hohoohh...
disini saye ingin berterima kasih pada "ulat2 terbang tersebut" kerana telah berjaya membuat mimi masuk bilik awal.. wakakakakakakkaaa.. :P
nama ulat tuh "kele-katu" la mimi.. :D

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ciss..hampeh dila ni...
tu la yang aku nak sebut tadi..tp lupe..hihi

~PuRpLe BlosSom~ said... [Reply to comment]

hehehee...
aku berharap.. hari2 ulat ituh akn mengganggu korg.. :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...