Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 30, 2011

New Yuna..






 minta maap cakap la kan. aku makin pelik tengok fesyen Yuna yang terbaru.
ni hasil aku jenjalan tadi. so aku copy gambo ni untuk tatapan bersama.
aku nak cakap ape ye ..??
makin jauh perjalanan..makin popular artis2 kiter.. makin terbukak le ape yang ade.

betol tak ...?? selalunya camtu la kan. adat dunia. tapi pikir2 kan la.
ni bukan tutup aurat. tapi tutup rambut. ade gak fesyen camni.




 gambo ni paling aku tak tahan. dah kalah miss negro kat sebelah tu ha..
kalu perati betol2.. fesyen baru Yuna ni same dengan cara pompuan kulit itam.
hihi. ape2 jela. aku jarang citer pasal artis ni. tapi aku tertarik dengan isu Yuna ni.
even aku tak bape minat die n cara dress up die..!!






 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...