Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

puas aku pandang..belom dapat aku pegang






aku dah berasap tengok kawan2 opis pakai BB ni.
weh.. aku mampu beli ye. mampu. tapi takde mase beli je lagi.
kalu aku beli. alang2 aku pkai BB Torch je. yang kat atas ni BB Storm.

aku beli kang. aku beli. abes la korang. aku eksen sampai tingkat 27. huh.
takpe2. simpan dalam ati. dah tak keruan ati aku ni.
sebelom ni aku diamkan je. tapi bile makin ramai yang pakai. aku plak yang mau demam. uiishh!!

camne eh..?? nak beli ke tak..?? baru minggu lepas beli henpon kat En. Boo Boo.
takkan nak beli lagi kot. eeee.. tak suke sape yang berlagak dok BBM ni.
tak sukeee ... tak sukkeeee .. benciiii ... benciii....

 nanti la korang.. berlagak eh.. nanti.. tungguu.. geram aku dengan diorang ni..!!
sabor ye ati.. sabor.. huhu




 


4 luahan hati..:

~PuRpLe BlosSom~ said... [Reply to comment]

JANGAN BELII!!!!!! KN BARU JE BLI PHONE E5 TUH!!!

Shaza said... [Reply to comment]

betul tu..smpn duit.dh rsk bru bli

qaseh johanna said... [Reply to comment]

okey..tak beli..

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

kalau dah suka beli je.janji hati sendiri hepy sudah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...