Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 10, 2011

Hadiah dah sampai......yeehaa!


dari Pangkor + Singapore. spt yg dijanjikan.


 haa.. adiah dah dapat. semalam sampai tapi baru arini sampai kat tangan aku.
sebab aku takde kat opis kan.


yeeeaahhh. dari blog Budak Baru Belajar. mekaseh ya.. *wink..wink..
lainkali wat kontes lagi taw.


aku join kontes PERTAMA Mr. Money yang sangat sibok ni.
aku memang nak menang. sebab tu first GA yang aku join.
siap aku bagitaw lagi sebab aku perlu menang. ngek betol la.!!


lastly. aku menang gak. siap nama paling atas taw. tak caye ??
meh tengok dulu la.


 - TERIMA KASIH SESANGAT -



 


5 luahan hati..:

apezs shah said... [Reply to comment]

salam

wah wahh kak tahniah yea..
best juga dpt tu..:)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

apezs..pasni wat GA lagi taw..tp yg senang2 le..pastu bg akak menang eh..hihi

So Shy Lady (SSL) said... [Reply to comment]

heppi kan!!:D

tiba2 rasa jeles plak hahaha

qaseh johanna said... [Reply to comment]

SSL :: xpe..nak menang ni kene ikot giliran..

Pakwang said... [Reply to comment]

wah, saya pulak yang terharu. hehehehe...
btw thanks sebab sabar menunggu. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...