Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 16, 2011

Pulut Lemak + Apam Nasi

ASSALAMUALAIKUM


wah. lama rasanya aku tak bukak blog ni. aku tak keje dah 2ari.lame tu. sumenye atas ketidak upayaan aku menolak takdir ALLAH. sume yang berlaku ada hikmahnya. kita berserah jela ye.

okey2. moh le sini. aku nak tunjuk resepi yang aku simpan dah lama tapi baru aku wat.
menjadi ye. aku suke sangat. malam semalam aku wat pulut lemak dengan sambal bilis.




amacam ? jadi tak ? hehe. saje je nak gemukkan badan. maklum le kurus sangat kami berdua ni.
dah nak dekat maghrib semalam. aku g bancuh plak apam gebus ni. wat dari nasi. aku tak ingat cedok resepi kat mane.
tapi rasenye kat Mat Gebu dan kak Hana ade kot resepi apam nasi ni.




ni sebenarnye sarapan. saje je wat semalam. nak bangun kol bape ni kalu kene perap sampai 1jam.
so aku wat le semalam. bile En. Boo Boo cakap sedap je.
terus aku masuk dalam bekas nak wak kat kawan2. Hehe. aku wat separuh adunan.
dapat dalam 25biji saiz cumil2 tu.
banyak gak la. tapi aku tapau kan jugak kat En. Boo Boo. bagi kawan2 die rase.

dah la. aku takleh nak melalut lame2 ni. dah cuti panjang. makanya keje pon banyak la kan.
so tunggu aku wat keje sikit ye. sebenornye aku dah gatal tangan ni. maklum le dah lame tak jenjalan kat halaman kawan2 ni. okey. nanti aku jenjalan lagi ye.





 


2 luahan hati..:

So Shy Lady said... [Reply to comment]

alahai kita smpat breakfast roti bakar je pg ni sob sob sob

fazrul arzahan said... [Reply to comment]

yang lemak2 jgn la mie..mcmane aku nak makan. aku dah la diet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...