Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 20, 2012

Aawwoooooo..!



 Awoooo.. Awooooooo.. Awoooooooooooo.!
harini adalah hari kedua aku dengar anjing menyalak kat tepi rumah,
seawal jam 5pagi. . duduk rumah end lot ni banyak ragamnya.
dari segi kereta yang lalu lalang, budak2 main badminton.
tapi itu semua tak mendatangkan 'kudis' pon pada aku.
yang buat aku risau tu bila dengar anjing menyalak time manusia lain
belom bangun. itu yang rasa lain tu. !
bila seekor dah menyalak, akan ada sambungannya.
mendayu2 je. . seram okey.

orang tua2 cakap, anjing menyalak mendayu2 tu kerana nampak hantu.!
eh betol ke.? kalau betol, biarlah anjing tu nampak sorang je.
tak bagi aku nampak pon takpe. aku taknak. . mintak simpang la eh.
dah la time tu aku tengah menjalankan tanggungjawab pada suami.
haai. . kerja mulia tu. Heh.
bangun 5pagi buat sarapan En. Boo Boo.
kalau dah terlambat sangat, bancuh air pon jadi je. . asalkan ada.
 so, i warning u ye anjing. . mula esok, pergi rumah orang lain.
jangan main singgah tepi rumah aku pastu menyalak.
aku ni dah le 'penyeram' orangnya.


 


6 luahan hati..:

Pen Biru said... [Reply to comment]

hahah..mungkin dia ingat ada hantu tgh buat sarapan kot..tu yg dia nyalaka..jgn marah haaaa..hahahahah

qaseh johanna said... [Reply to comment]

PB :: wah kejam taw... hantu wat srapan bg mkn laki..? sapelah hantu tu eh... :))


**tp btol gak kan.. ikat rmbut,basuh muka, kumur2 trus wat srapan.. dgn bju klawar bagai.. hihi

QA's ~ mamapapa said... [Reply to comment]

uhuhuh!!sya p xsuka bunyi anjing mcm ni..org kata..klau bunyi salakn tu jauh2..mknanya hantu tu dekat ngan kita..klaubnyi tu dekat ngan kita mknanya hantu tu jauh dr kita..serammmm....

Parin's wife said... [Reply to comment]

esok pagi ko jaga2 la sket mimie..dia dah aim ko bgn time2 bila..hahahha

qaseh johanna said... [Reply to comment]

QA's :: harap2 jauh la dari saling melihat.. hehe

yana :: ko ni saja dengki dgn aku kan..aku ni berkhidmat dgn penuh setia taw kt laki aku..aish..

Masya said... [Reply to comment]

paling takut anjing menyalak kat kg.. sbb anjing liar, pernah jugak kami dgr anjing tu berlari² keliling rumahh.. xtau kejar ape.. ayam ke.. kucing.. takuttt....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...