Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 7, 2012

Header baru 'qaseh johanna'



woaah. ! aku dah tukar header baru lagi. saja main2 tukar.
petang semalam aku tukar. tapi rakan blogger takde yang tegur pon.
kecewa sungguh aku. ke kamu semua tak perasaan.?
ke aku yang perasan ada orang masuk blog aku. ? Haha.
tujuan sebenar penukaran header baru. ? mmm . .
dah nak masuk dua tahun kawen. asyik letak gambar kawen je.
mesti orang pon dah menyampah.
nak letak gambar En. Boo Boo kang pelik pulak jadinya.
nama blog 'qaseh johanna' tapi gambar En. Boo Boo.
what the h***. ! Hehe. .
 ini sebenarnya gambar masa pergi Pangkor aritu.
nak buat citer pon dah sebulan pergi bercuti. malas jugak aku ni.
eh. . takde sape2 ke nak cakap header baru aku tu lawa. ? Heh.
 puji la sikit. . sampai hati korang. .




 


9 luahan hati..:

Salmi Khairil said... [Reply to comment]

memang comel pun nampak romantik..mesti time nie mood honeymoon kan...

Masya said... [Reply to comment]

cantikk buat sendiri ker? sorry baru sempat singgah tu yg x perasann....

kt ni jer tak terbuat header baru.. x sempattt.. mood nak buat xde huhuhuhu.....

qaseh johanna said... [Reply to comment]

saya suka sangat..mekaseh sebab puji..hehehe

hari2 mood hanimun..tp tu la..hasil hanimun je xde lg..xpe2..pasni..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

masya :: ye buat sendiri itu yg kurang seni kreativiti tu..hehe

sy nk tlg buat tp tkut xcantik..lgpon br pndai2 belajo buat sndri..hehe

Pen Biru said... [Reply to comment]

nak tegur tapi tak sempat..ok skrang n baru nak tegur..

wah..cantinye...rajin btol la

qaseh johanna said... [Reply to comment]

eh PB..awak saje taw..macam perli je bunyi nya..mencik taw..

Effy said... [Reply to comment]

ohh cool dear..

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Ida tau ni kat mana.. bahagian belakang bangunan sejarah kat kota belanda! hihihihi..

*ida pun tgkp pic kat sini dulu* hehe

Cantik!!!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yeay..! gud job eida... :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...