Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 14, 2012

Tak pernah berubah. !



dari dulu sampai sekarang. aku bukan manusia yang suka berubah hati.
kalau dari kecik aku suka pakai kasut bata. sampai sekarang aku suka bata.
kalau dari dulu aku memang jenis budak yang oversize.
dan sampai sekarang pon aku masih oversize.
aku bukan jenis yang cepat lupa diri. dah memang dari kecik aku
macam ni. sebab tu aku tak boleh berubah.
rasa dah sebati dengan diri. Heh. padahal adik2 aku semuanya
jenis 'tak cukop makan'. mungkin sebab aku anak sulong kot.
semua nak dapat. apa saja yang terbaik, akan disuap.
akan diberi walaupon beza umur aku dengan angah cuma 1tahun.
 tapi aku still boleh dapat yang terbaik dari mak abah.
i love you mak abah. :)


 kalau yang gambar atas tu aku umur 6tahun. yang ni pulak 
masa darjah 3. memang mok mok kan aku. ?
sampai bila la aku boleh kecik kan. ? aku rasa
 macam susah je. sebab dari aku kecik size aku macam ni.
kalau dalam kelas tu. aku mesti lebih 10kg dari kawan2 aku yang lain.
kena ejek. ? berani diorang ejek aku.
sebab dari sekolah rendah sampai menengah, aku jadi pengawas.
plus anak cikgu kan plus ketua pengawas.
so ada sesiapa berani nak buka mulut. ?
kalau cakap belakang tu biasa la kan. tapi aku tak kisah pon. .
mmm. rindunya masa zaman sekolah dulu.
zaman adik2 masih tak ramai dan kecik2.
walaupon time tu susah sebab gaji cikgu ciput je. .
tapi still lagi happy. tak perlu fikir pasal duit. .
main mintak je. o_O



 


2 luahan hati..:

Masya said... [Reply to comment]

hihihihi.. comeyynya ngan rambut ala² keli² gitu....

tak berani cakap depan.. lalu jer yer.. sambil bongkokkan badan hihihihihi.....

fifa said... [Reply to comment]

Kaklong..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...