Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 19, 2012

Kini berdua. .



 aku pernah cerita pasal tabung ni 2bulan lepas. aku rasa 
separuh pon belom ada lagi. entah bila nak penuh kan. lambat je aku rasa.
berat pon ala kadar je. tapi itu la.
kalau dah nama manusia. tak pernah puas. !
belom penuh si hitam, dah ada yang baru.
tapi niat hati, yang baru cuma untuk duit 5sen je. .
entah bila la pulak si merah tu nak penuh kalau hari2 letak 5sen,
yang nipis dan ringan tu. Hehe.
kadang2 aku terfikir. . kalau la aku jumpa duit seguni kat belakang rumah.
mesti bahagia kan. ala macam cerita 'Jutawan Fakir' tu. .
 tak payah susah2 kumpul duit. nak apa semua dapat. !
 oooh bahagianya time tu . .




 


3 luahan hati..:

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

duit syiling aku pun dah penuh.tapi tak g tukar2 lagik..biarlah penuh dok dlm tu berkepuk2..kakakaka

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

ye ke bahagia nie meme.. ain takot dah jumpa duit dalam guni banyak2 tu, meme tak lena tdo.. hehehehe.. asyik kepit guni duit je.. rasa takot dgn ketukan pintu.. ye laa takot polis dtg ke, owner duit datang ke.. hehehehe.. silap2 ada mimpi ngeri.. hehehehe

Masya said... [Reply to comment]

dengar khabarnya duit syiling lama lps ni tak laku... jadi tak payahlah penuh kan tbg tu hihihihihi.. cpt simpan duit tu kat bank..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...