Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 9, 2012

Kreatif dalam lukisan



sebenarnya aku teringin nak jadi seorang yang kreatif.
kreatif dari segi melukis. kalau penulisan aku rasa ok je.
kalau tak takkan aku punya blog boleh bertahan sampai sekarang kan.
aku rasa aku hebat dari segi penulisan. . (bangga jap.!)
merapu2 aku pon. kira still boleh lagi la.
mmm. . kalau tanya pasal bab melukis. aku gagal.
aku seorang yang tak pandai melukis. . dari kecik sampai sekarang.
aku pandai melukis kalau aku tiru dari komik.
tapi itupon nampak macam kaku dan tak hidop. !
kadang2 aku rasa macam nak masuk kelas 'ART' .
sebab aku pernah terfikir sampai ke depan.'
kalau satu hari nanti aku ada anak. insyaALLAH.
dia pon akan membesar dan pergi school.
tiba2 dia mintak aku lukis kucing ke, ayam ke, camne. ?
kalau setakat bola, awan, bunga dalam pasu, matahari
 dan rumah ada tingkap petak kiri kanan
tu aku mampu la lukis. yang lain minta maaf. .
orang yang punya tangan yang kreatif ni memang patut bersyukur la kan.
sebab dia antara insan bertuah taw. salah sorang nya adalah
dia memang pandai melukis. simple tapi lukisan tu sangat hidup.
cuba la ke sana. . pasti tak nyesal .



 


2 luahan hati..:

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Erk? melukis? ida pun tak teror... suh lukis org jadi lidi... cmne? hiihhihi

Masya said... [Reply to comment]

melukis huhuhu dulu ok lagi sekarang dah kelautt dibuatnya.. tp demi anak gaghkan diri jugakk tau.. bygkan amir selalu mintak sh lukiskan lori sampah.. loro kontena.. tak keharu ibu membayangkan nak melukis huhuhuhuhu......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...