Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 27, 2012

Nak makan rainbow cake



 serius. terlalu teringin dengan kek ni.
nak buat sendiri tak pandai plus takut tak menjadi . .
tapi aku teringin sangat sebab tergugat dengan color yang menarik tu !
ada yang jual sebijik gedabak tu tapi jauh pulak nak amek.
nak buat sendiri rasa macam leceh je.
cari kat SR pon takde. kat kedai kek area Rawang pon takde.
abang . . taknak berkorban untuk sayang ke. ?
just one bite. rasanya dah cukup pada aku.
nak lepaskan teringin yang dah tahap memuncak ni !


kalau la aku mampu buat sehebat ni. mau kembang kempis hidong
dek kena puji dengan suami. Heh.
maaf ye. suami aku terlalu kuat memuji orangnya.
sebab tu aku asyik mengembang, tak pernah kempis2 !
 


 


7 luahan hati..:

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

buat sendiri la mimie..tak jadi cuba lagi.baru puas hati..bebile tringin nk makan buat je sendiri

fifa said... [Reply to comment]

Akk tahu buat..sng aje..hehe..adik2 akk yg slalu buat pastu bg kwn2 so bljar la skali crnya..sdp!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yana :: klu xjd..aku plak xmkn..lgpon mls..mood xmarey..hihi

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kak fifa : ala, buat tp xnk bg kmi kt opis rasa pon..akak sy tempah sepotong...kirim kt fazrul.. hihi

fifa said... [Reply to comment]

Nnt kalo adik akk ada nak buat akk cilok sepotong bg mie ye

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kak fifa..ur the best la..cop ok sepotong je..kongsi dgn suzie..jgn la org yg nk bawak tu bg alasan malu wak bekal dtg opis dah la.. :))

Masya said... [Reply to comment]

tgk gambar pun dah teruja nak rasakan.. kt pun x pernah makan jugak sobb.. sob...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...