Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 2, 2012

Anak Mawi dan Ekin :: Cahaya Malaika



Akhirnya dapat juga tengok anak Mawi dan Ekin ni.
Cahaya Malaika. unik sangat namanya.
so Yana macam mana.? baru2 ni Yana ada buat sikit kecoh kat FB.
dia cakap kalau nama pelik2 ni takde makna. .
dan tak sesuai ketika di padang masyar nanti.
ada yang sokong, ada yang bagi pendapat yang berlawanan.
mmm . . apa la maksud di sebalik nama Cahaya Malaika ni kan.?
unik dan pelik . .

tahniah untuk Mawi dan Ekin. . selepas beberapa kali keguguran.
dan akhirnya berjaya juga anugerah terindah ni.
makna kata sekarang ni, Ekin bukan lagi geng TTC. hehe.
giliran siapa la pulak lepas ni kan. ? Siti Nurhaliza ke,
Ning Baizura ke. ? tup. . Tup Lisa Surihani yang dulu.
insyaAllah. rezeki masing2 kan.




 


6 luahan hati..:

Masya said... [Reply to comment]

comeeyyynya anak mawi kan..

Dahlia Sayang said... [Reply to comment]

kak,
kalau suami saya..
artis mengandung dulu dari saya pun dia nak cakap dengan saya..

"yang, siti sarah shuib tu dah mengandung.kita bila lagi??"..

macam lah kita ni artis jugak..huhuhu
sabar je lah...

Eryati said... [Reply to comment]

semuanya rezeki dari Allah kan...eheheh. Nama pelik? nama yg ada maksud saya rasa tak peli..kesian org yg sangka nama tu pelik..lain la kalau nama macam Kuntum Mawar ker...bawang besar ker...kan...eheheheh

Cik Ecah said... [Reply to comment]

mcm muka ikin...cantik :)

fifa said... [Reply to comment]

Comel sgt ank mawi ni mcm mama dia cntik..biarlah nama dia ada maksud kan,sapelah kite nk judge org cmtu kan

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

cahaya malaika rsnya mawi kata maksudnkan cahaya permaisuri kot.. alaa nama anak org tahu laa mak pak dia bg tahu maksud.. anak kita sendiri klu nama baik2 pon lom tentu esok2 leh jaga kita ni haa.. jd sila jaga anak sendiri heh heh

babay chumel byk ikut muka mak... org tua2 kata panas.. tapi panas tang apa tu x sure plak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...