Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 14, 2012

Untuk hari raya ketiga ?!


m m m . . nak minta tolong ni. . dalam tiga pilihan corak
kat bawah ni. . mana paling cantik pada pandangan korang.?
aku sebenarnya rambang mata.  hehe. tak tahu nak pilih mana satu.
aku ni tak pernah ada baju kurung hitam. sebab rasa tak berapa cantik.
tapi bila tengok kain hitam tu digandingkan dengan sulaman bewarna warni.
menarik pulak di hati ni. terus rasa nak buat baju raya. 
mana yang cantik eh. ? tolong. . . tolong aku. .

satu

Dua

Tiga

kalau ikot naluri aku. aku lebih suka yang ketiga sebab bunga dia kecik2.
sesuai dengan aku yang oversize ni. Hehe.
tapi yang kedua pon cantik jugak. . aish. camne. ?


 


11 luahan hati..:

Cik Ecah said... [Reply to comment]

wah baju utk raya dah ader :)
semua cantik2 bunga kecik comey jer :D

Pen Biru said... [Reply to comment]

yg ke2 tu pun cantik..

~pUaN nAd~ said... [Reply to comment]

hehe.haruslah yg no.2...sbb munge2 pink...;)

fazrulnoor said... [Reply to comment]

oi mie, muat ke..mcm kecik sgt tu mie

qaseh johanna said... [Reply to comment]

rul..ala ko ni..bleh la..itu sbb dia nk bg ade cutting.. aku wat bj nnt nmpk la cutting aku tu..nmpk lgsing kot..! :))

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

NO 2

Masya said... [Reply to comment]

kalau saya saya pilih gambar ke-2, warna bunga tu menonjol sikit...

yang ketiga pun ok jugak... tp sy suka pict yg ke-2..

Anonymous said... [Reply to comment]

Yang ke-3 tuh sgt suwwitt..
kaler bunga dan size die seswaii...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

wah ramainya pilih no2.. meriah sgt tu.. hehe lgpon bunga besar2.. dh la aku besar.. :))

ratusiput said... [Reply to comment]

ratu suke no 2 sbb nampak manis dgn kaler itam...lgpun skang tak kisah bunga kecik ke besar.lgipun kain dia plain...bunga pun plain...tak nampak sgt.lainlah kain dia mmg penuh bunga2 besar yg bercorak...mmg tak sesuai ngan badan cm kita ni...emmm tp sejak kecoh ngan kiamat 2012 ni...mmg takde perasaan nk bli baju raya.ehehe.nk tunggu HALAQAH tv 9 jumaat ni membahaskan pasal kiamat 2012.wajib tgk sbb nk tau apa intipati dia...eh tetiba nk cite sal kiamat lak kat sini.ehehe..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aish ratu ni tb2 plak citer psl kiamat.. kita wajib percaya tp jgn le smp tksub sgt dgn cite org putih tu.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...