Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 5, 2012

Arahan Potong Gaji



 
Bahagian Kejuruteraan Awam (Unit Bangunan Am)
Caw. Kej. Awam, Struktur & Jambatan
Ibu Pejabat JKR Malaysia
Tgkt 13, Centre Point North
The Boulevard Mid Valley City
Lingkaran Syed Putra
59200 Kuala Lumpur

Pengarah Kanan
Caw. Kej. Awam, Struktur & Jambatan
Ibu Pejabat JKR Malaysia
Tgkt 15, Centre Point North
The Boulevard Mid Valley
Lingkaran Syed Putra
59200 Kuala Lumpur

Tuan,

PERKARA : ARAHAN POTONGAN LEBIHAN CUTI REHAT

Adalah saya dengan segala hormatnya merujuk kepada perkara di atas.

2.            Untuk makluman Tuan, kelayakan cuti tahunan saya pada tahun 2011 ialah 20 hari. Walaubagaimanapun saya telah menggunakan cuti sebanyak 21 hari melebihi sehari daripada kelayakan sepatutnya.

3.            Saya telah melebihi cuti pada saat akhir kerana saya datang haid. Jadi dukacita di maklumkan, saya rela di potong gaji sebanyak sehari bagi cuti rehat yang tidak mencukupi tersebut.

Sekian, terima kasih.



Yang Benar.

qaseh johanna

: nota :
kalau terlebih ambil cuti, kena la potong gaji.
 entah alasan apa la yang sesuai kan. .
pening dah mencari alasan. !


 


9 luahan hati..:

Parin's wife said... [Reply to comment]

kene buat surat ke..bukan bhg gaji ke yg buat semua..carefull tau,masuk buku rekod

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Siyes nak pakai alasan tu???

Pen Biru said... [Reply to comment]

BAGUS..MENYERAH DIRI SEBELUM DIPAKSA BERSERAH! HAHAHAH

qaseh johanna said... [Reply to comment]

eida :: da alasan lain x..? sy dh xtahu nk pkai alasan pa...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yana :: tu yg aku risau tu..bahaya sggh ni..tp nk wat cmne..dh terlajak.. adeh..!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

pB :: org dh cari..tu yg kene berserah gak tu..abes la rekod jd buruk..!

Effy said... [Reply to comment]

HI .. COME N JOIN MY BLOG DEAR

fifa said... [Reply to comment]

Eh mo..alasan tu mcm x logic kalo bwa g medical board nih..xkn cuti sbb period..kalo cmtu harus 7 kali sebulan cuti..tukar reason lain eh

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kak fifa :: tlg la..nk bagi alasan apa ni..? masalahnya bkn amek EL tp amek cuti rehat...pening dh ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...