Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 6, 2012

Mati di langgar komuter !



Harini masuk kerja lewat secara berjemaah dengan kawan2
tingkat lain. dah lewat kan. jalan pon macam tak bersalah.
katanya pagi ni komuter langgar orang.
itu aku tak sure. ! cuma aku ada la terdengar hon komuter yang nyaring tu.
tapi masa tu tengah ngantok kan. lagipon gelap lagi.
rasanya belom pukul 7 pon. area Segambut tapi belom sampai stesen. 
so aku pon abaikan. . sambung tidor. .
mmm. . entah indon mana la yang mati kali ni.
ngeri sungguh aku. .
tapi nak salahkan komuter pon memang tak boleh la.
dah memang laluan tu bukan untuk pejalan kaki kan.
tapi jenis bangsa indon ni bukan reti bahasa.
maknanya mati free jela. takdapat la nak claimn insuran bagai. Heh.
 aku pon tak pasti story ni. kalau nak pasti sama2 tunggu berita malam ni.
cuma tadi memang kecoh la. .



 


5 luahan hati..:

Pen Biru said... [Reply to comment]

elokla mati pun..menyemak negara kita jer kan..heheheh

qaseh johanna said... [Reply to comment]

betol tu...disokong..!!

Zana Adieyza said... [Reply to comment]

nak sure kena tunggu berita nnti..

iz said... [Reply to comment]

tak baik berfikiran gini..
indon ke, nigeria ke, nepal, bangla ke,
mereka pon ttp manusia..
kita bangsa melayu ni xde apa2 keistimewaan pon..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

en iz :: alamak...sori la..sbb ari2 naik tren ni..klu tgk tahap kuang ajar diorg thadap org kita..mmg melampau..!

itu sbb mcm ter'emo' bl citer pasal diorg ni..geram sgt..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...