Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 22, 2012

Teh wangi yang murah



Teh wangi Cap Panglima ni dah lama jadi kegilaan aku. .
suka sangat dengan bau dia. tapi sekarang ni rasa macam ketagih pulak.
kalau nak minum teh, mesti nak minum teh wangi ni.
sekarang ni dah de letak dalam uncang cam Boh atau Lipton tu.
senang banyak la. tak perlu nak tapis2 lagi.
yang penting setiap bulan, aku mesti beli 2jenis teh.
kalau orang datang aku akan hidang dengan teh Boh.
kadang2 aku beli teh Sabah. cuma kalau berdua dengan En. Boo Boo
je aku akan guna teh wangi ni.
risau jugak kalau ada yang tak suka dengan teh wangi ni.
hati tetamu ni kena pandai jaga, ye tak . ?
selalunya kalau orang datang rumah aku akan jamu teh atau milo je.
nescafe pon aku jarang hidang sebab takut ada orang tak minum.
eh. . ada ke yang suka minum teh wangi ni eh. ?
maklum la teh ni murah je. . tak semegah Boh atau Lipton.





7 luahan hati..:

chinta... said... [Reply to comment]

teh wangi susah nak cari kan..chinta suka gak minum teh ni..sekali sekala org hidang kat kita ase nak hbiskan satu teko je...nak2 kalau minum masa panas2 cicah lak ngan biskut cream craker..pehhh!!terbaik

Mas said... [Reply to comment]

qaseh...
kak mas pun suka teh wangi ni klu buat teh o.....
tapi klu nak buat teh tarik...
kak mas campur teh ni ngan teh cap 555 yg warna biru tu..
memang best teh tarik tu..he3

qaseh johanna said... [Reply to comment]

chinta :: kt kedai kwsn umah sy mmg ada jual teh ni.. sntiasa ada.. hehe so xdela ssh sgt..

teh ni sdap mnum pns2 br terangkat aroma nya tu..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kak mas :: teh ni wangi masa wat teh o.. klu nk buat teh tarik sy xpnah plak guna teh ni..guna teh serbuk Boh je..

teh 888 tu pnah nmpk..nnt st try campo ek masa nk wat teh tarik.. :)

Anonymous said... [Reply to comment]

Teh Cap Masjid pun wangi gak camni..

Suke jugak..

Mas said... [Reply to comment]

ehhhh....888 ke..
compius lak kak mas..he3
try la buat qaseh..
memang best..

Masya said... [Reply to comment]

teh wangi ni ssh nak cr sekarangkan.. sy banyak pakai teh uncang lipton

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...