Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 27, 2012

pantang !



Pagi2 aku jadi kurang bertenaga bila dengar orang kumur2
atau nampak orang gosok gigi. .
weh, kembang tekak aku ye ! maaf pada yang tengah bersarapan.
memang aku jenis manusia yang pantang dengan itu.
iklan ubat gigi yang bersepah kat tv tu,
ada masa aku tak boleh tengok.
nak pulak yang melibatkan aktiviti berkumur
dan memberus gigi. .
dan untuk pengetahuan semua,
aku pantang dengan manusia yang berkumur air minum,
lepas tu telan air tu. ! adakan manusia jenis ni. ?
 dan aku paling benci dia . . sangat .



nota : aku yang tengah tulis benda ni pon dah kembang tekak ! yarkk.

 
 


3 luahan hati..:

chinta... said... [Reply to comment]

qasehhhh...eeeiii yark...ngah sarapan nih....kombang tokak den da ni hehehhe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hehehe..kn dah minta maaf tu.. :)

Pen Biru said... [Reply to comment]

taka berkumur tu ok lagi..ni yg ada sound efeek tu..hampesss btoi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...