Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 20, 2012

angel hair meleleh leleh



 menu dinner semalam dan sarapan pagi ni. saja masak lebih supaya 
dapat pagi ni bawak bekal ke opis.
menu yang sama dok ulang tayang kat blog aku memang mudah !
sapa yang tak suka kerja mudah kan. mudah dan kenyang.
itu prinsip asas untuk wanita bekerjaya cam aku ni bila nak kena
masak time hari bekerja. eceh. .
untuk En. Boo Boo ni mudah kerja, campak la apa saja tapi
pastikan kena gaya la dan kuah biar meleleh2, 
sure akan dapat pujian.
-OO-
*mak ai lobang idong, gagah perkasa!*
angel hair ni yang ada sebagai stok bulan ni, redah jela.
setiap bulan bertukar pasta kat rumah aku ni. kalau yang sama
bentuk ja, jemu pulak! dah tua2 pon memilih taw. . 
yela, kena la berubah gaya, kalau gaya asyik sama, kompom muka tak berseri 
Haha

untuk menu semalam, aku gantikan daging kisar Ramly tu
dengan ayam hiris nipis2.
segala capcicum hijau merah, cendawan butang aku
tukar dengan mix vege.
itu jela, yang lain masih sama. tomato puree aku letak setin.
tak masam tak sedap. dan add on jugak fresh tomatoes,
nak bagi feel crunchy lebih.
dah pernah buat pon sebelum ni, tapi masa tu on diet, buat sepinggan jela.
sekarang. . ? ? uhukk. uhuk. . :))


 

2 luahan hati..:

Rosmawani♥ said... [Reply to comment]

Uihh memang meleleh :) hihihi.. Ros suka spageti sbb besar skit :p

**salam kenal dan follow :)

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

sedapnya... nak jugakkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...