Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 12, 2012

Baby Auni :)

Inilah baby Auni. . Hari Ahad aku jumpa dia. . baru 22 hari. Kening dia, subhanallah. . Memang lebat sangat.! Dengan mata kecik. . Sebijik macam ibu dia. Eh muka babah pon ada jugak. . Hihi marah babah dia nanti. .

Tapi memang rasa terkilan sangat sebab baju yang aku beli untuk baby Auni ni, boleh pulak aku tertinggal kat opis. . Itu la padahnya kalau beria plus menunjuk2. . Huuu. .

Aku bukan apa. . Cuma excited gila nak jumpa baby plus tak sabar nak balik kampung. Itu yang sampai tertinggal tu. Selamat la En. Boo Boo sanggup belikan lain. . So merasa la jugak bawak baju pada baby. Maaf ye baby Auni. .

So sekarang ni pada aku ada baju baby gurl yang masih baru. Nak simpan kang aku sawan pulak tengok baju baby kat umah. Nak bagi pada Angah tak sure pulak jantina baby. Nak bagi kat adik ipar, dia scan baru ni nampak boboy. .

Huuu. . Camno ni.? Kena let go gak ni. . Kalau tak, mau hari2 aku dok tengok baju baby tu sambil dok meratap dan meratib. . :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 luahan hati..:

Cik Ecah said... [Reply to comment]

alolo ni la bby auni tu yer :)
comel2 semangat badann

Syazana Zainn said... [Reply to comment]

comelnya, skrg ni mmg musim org dapat baby ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...