Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 25, 2012

asam garam dunia blogger..


Aku letih nak dengar cerita manusia tu.
Setiap hari kerja dia nak jatuhkan orang lain.
Setiap hari kerja dia, nak tengok orang bergaduh.
Setiap hari kerja dia, nak canang cerita orang.
Apalah niat dia datang ke tempat kerja?
Bahagia ke dengan hidup camtu?
Dalam blog aku ni, aku tak pernah nak cerita pasal dia. .
. .tapi harini dia dah berjaya buat aku cerita tentang dia. . Syabas!
Mesti dia tengah bangga masa baca blog aku ni.
Mesti dia tengah rangka cerita lagi untuk mangsa seterusnya.
Mesti dia puas hati dengan senyum simpul bahagia.
Ya Allah, tak pernah aku menghadap manusia yang buruk perangai seperti dia.
Depan aku, manis bicara susun kata.
Belakang aku. .? Semoga dia dapat 'pahala'..
Kalau ada yang kenal dia, memang akan anggap dia manusia sempurna tapi pada aku yang dah terkena ni. . .
Ooh, dia memang 'baiiikkk' sangat. . .!!  o_O

Published with Blogger-droid v2.0.6

6 luahan hati..:

MizzTina said... [Reply to comment]

sabar..sabar..n sabar..

Saya Disini said... [Reply to comment]

isk2..sabr

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

biasalah tu manusia....mcm2 ragam

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

jgn setereeesssss... jgn marahhhh.. istigfar byk2 meme.. kalau geram.. nnt hormon x stabil..

Masya said... [Reply to comment]

sabar yer...

kalau tak sabar.. mau kene tempeleng kan... huhuhuhuhu....

ade jugak manusia dengki mcm ni haihh... kt kat blog pun jrg cite psl opis.. tp rasanya baru² ade yg jeling² mcm tau kt dah ade blog.. sbb kt x pernah nak heboh2 pun kewujudan blog ni..

Syazana Zainn said... [Reply to comment]

p tampaq dia kak ;p

kalo org mcm ni depan kite

dah lama kite cili je mulut die.

#cakap je beranilah hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...